Hur har ni de i helgen?

Jobbat idag. Jag har verkligen tröttnat på de där jobbet. De är verkligen inte nå kul längre. Jag har börjat smida på lite egna planer, kurser och skola. Hoppas bara på de bästa.. Efter jobbet mötte jag upp syster och Elviz. Han har vart med henne hela dagen och han älskar henne. Blev bjuden på mat hos pappa ikväll igen och lika kanongott som alltid. Syster gjorde fruktsallad till efterrätt. Hon är mysig hon!

I morgon ska jag plugga hela dagen, har laddat upp med värsta godispåsen. Vid halv 3 ska jag göra ett avbrott och äta middag hemma hos pappa för tredje dagen irad.. hehe..

Jag saknar min prins som aldrig förr. Älskling, nu får du komma hem!


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Jaa det är sjukt hur mycke man inser att man älskar någon närman är ifrån varann.. Du får höra av dej om du har trkigt nån kväll så får vi kika åtv å mysa ihop :)

2008-02-17 @ 12:53:29
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag förstår dig fullständigt. Är rätt less på jobbet jag oxå. Tur att du är där ibland och lyser upp tillvaron iaf :) Puss från åsa

2008-02-19 @ 12:15:31
URL: http://artificialgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0