Helgen flög förbi!

Absolut mysig och bra helg. Jag och K har gjort mycket samtidigt som vi myst mest mycket.
Nu är han i Jönköping och ska vara borta i 3 veckor. I-hate-it. De är bara att hoppas på
att dagarna går fort så han kommer hem igen. Saknar han nå grymt redan.

Jag och syster tränade dubbelpass idag. Jag kände att de första passet var lite lamt
även fast jag var grymt svettig så kändes de inte helt hundra att gå hem. Så vi gick på
ett pass till.. sen var jag lite lam i kroppen. Undra hur kroppen mår i morgon..

På hemvägen gick vi förbi ICA, köpte lite frukost och mjölk och sånt. Kom hem och gick
ut med E i nästan 45min. Så idag har jag minsann fått träning. Jag har inte bestämt mig
för morgondagen än. Kanske är hemma, kanske åker och jobbar. The time will tell!


PUSS.


(har ni någon bra film ni vill dela med er så go ahead.)

Kommentarer
Postat av: celine

fin och fräsh blogg :)
tävling!!! voila! här har ni väskan!
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr!!!!
Du kan ju väl chansa !
OBS!Fler kommentar fler chans:)
kram

2008-02-11 @ 23:17:54
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: deeee

i could need you. be there for each other in hard times?

2008-02-12 @ 10:05:52
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0