En omställning i mitt liv

Jag har inte bloggat på någon dag för att mitt liv kommer från och med i morgon att ställas om. Därför har jag inte riktigt haft någon skrivarglöd. Jag kommer att bo ca 21 dagar i månaden helt själv. K kommer alltså att jobba borta mestadels. Jag tycker givetvis de är skit kul att han har fått nytt jobb och han kommer att tjäna så bra. Så stolt att han var "the one" av 10 000 sökande. Men att komma hem från jobb/skolan och han är inte hemma. Handla mat, laga mat, diska, städa.. sova själv. Visst har jag en liten klump i magen.

Nu ska vi äta tacos och mysa lite. I morgon när jag kommer hem från skolan så är K borta och kommer inte komma hem på några dagar.

I love you K.

Kommentarer
Postat av: K

Moonie, det kommer gå bra. Jobbigt i början men du kommer alltid finns i mitt hjärta hela tiden när jag är borta. Kärlek till dig.

2008-02-05 @ 20:41:33
Postat av: emelie

naaaaw. Ni är juh bara såå söta. ^^ De kommer gå kalasbra de här. :)

2008-02-05 @ 21:51:18
URL: http://tufflans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0