Ny vecka!

Veckorna bara springer förbi. Snart jul, snart påsk och snart sommar igen! :)

I veckan ska jag fika med syster, faster och farmor. Hälsa på Emma och söt Milton och gå på hockey på tordag! Ja, ni läste rätt. Jag ska på hockey.. jag som hatar hockey och knappt sett en hel hockeymatch.. hehe. Jag blir själv förvånad.. ända lediga dagen på veckan och då ska jag på hockey. De blir nog bra.. sällskapet som räknas :)

Ska gå med elviz en lååångpromenad innan jobbet. Synd bara att de är plusgrader, hade vart mysigare med minusgrade och lite snö under fötterna!




`Cause nobody wants to be the last one there.
'Cause everyone wants to feel like someone cares.
Someone to love with my life in their hands.
There`s gotta be somebody for me like that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0