Bästa kvällen på länge!

Igår var de massa god mat och party hemma hos min pappa.. min bror och hans tjej flyttar till australien på tisdag så vi hade en liten avskedsfest. oh jisses vad kul de var. Jag, Erika + Robin, Pappa + Kerstin, Andreas + Anna, Micke + Jenny.. Vilket gäng. De var hög volym, de var dans, de var prat och skratt, de var gråt, skrik och fight som övergick i pussar.. som tur va :) Ja, de var lite av allt. Strax innan 03 tog jag, Andreas och Anna taxi hemåt. Kramkalas i taxin. Heerregud, jag måste bara komma och hälsa på er sköningar. Igår planerades faktiskt ett datum.. 1dec, hoppas på att de inte var fylleprat från Kärrans sida!

Jag lovar att jag ska lägga upp massa bilder. Kängurutårtan vill ni garanterat inte missa!


----

Jag är nu väldigt glad att jag lurade på en sommarjobbare halva min jobbtid idag! Istället för att jobba 10,30-19,30 Så börjar jag 14.30 istället! Hurra för sommarjobbare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0