Vilken kväll!

Först jobbade jag till 18. Ville inte gå ut egentligen. Hade tänkt sitta själv och kolla på tv. Men kom hem. Mobilen började ringa. Folk var taggade.. då även jag blev taggad. Så jag hoppade in i duschen vid 20 och var helt klar vid 21.30 då Emma ringer och säger... nu kommer vi.. haha? gör ni!? så ja.. Emma, Joel, Jessica, Emmy, Fia, Sophie, Elin(?) och Petter kom förbi. Vi körde igång med Singstar och satt med de tills jag var helt hes och vi skulle vandra ut på krogen!

De tog kanske 45 min från att vi gick hemifrån tills vi kom in på krogen. De var stopp och folk som skulle heja och ja. Ganska mycket folk på krogen. Jag var helt lagom. Drack bara två Pink panter på krogen och höll mig annars på dansgolvet. Lite barhäng på slutet blev de iofs.

Efter krogen var de snack om efterfester. Men vem orkar festa efter krogen? Jag ville bara ha mat. Vi var ett antal som gick till mc donalds där jag tydligen köpte 9st cheese och åt 5st själv och gav bort de andra. Jag var inne på min tredje när Emelie var inne på sin första. Någon som var hungrig... Kom hem vid halv 4? eller var de halv 5? Och jag var inte så värst glad när klockan ringde 8a i morse då jag skulle upp och jobba. Men dagen har vart helt okej ändå.

Ikväll kommer Emelie förbi. Vi ska bara ta de lugnt.. Ska jobba i morgon också.. inte heller så ofta som jag orkar två dagars heller :P

image417

Jag vill ha sommar och sol!
(Joel lånade dessa brillor igår på krogen så dom lär man ju inte se något mer)

Kommentarer
Postat av: din D.

SNYGGO!

2008-04-14 @ 13:01:55
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0