So you think you can dance.

Fy sjutton vad jag älskar de och på tisdag är jag spikad igen. Ikväll är de premiär för "Sverige pussas och kramas" måste ses. Måste kolla vad de är för skit. K åkte nyss hem till J för att hjälpa honom att sätta upp en lampa som han skulle gjort igår. Jajja. Jag var iaf supersnäll mot K idag tills han kom på mig. Fniss! Nu ska jag fortsätta zappa mellan greys och top model.. alltid detta problem på onsdagar. Vad tittar ni på onsdagskvällar? Greys anatomy eller Top model 9?


image399

Min finaste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag valde att ta hem Grey´s o kolla på det när jag ville, så nu kan jag använda onsdagarna till Top Model! :) Annars hade jag, återigen, gjort som du och zappat emellan de två programmen. :)

2008-04-02 @ 22:15:44
Postat av: crazyangel

Härligt hannah ;) hahahahha. Kollar på TM ja. greys har ja redan sett så långt det går.. :) Försökte ringa dej idag men nada svar, skriv eller ring när du kan! :) Puss

2008-04-03 @ 12:14:54
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: eRIK

Inget ;o

2008-04-03 @ 15:13:41
Postat av: crazyangel

Frida bjöd in mej på tjejkväll typ hos sanna på lörda. Hon ska ha sån där aleovera visning, du kanju vissligen det men skulle va kul om du följde ändå :) Så ska vi typ beställa mat å grejer å sen ev ut.

2008-04-03 @ 18:37:30
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0