Jag älskar min krona

Oj, vad trött jag var i morse när klockan ringde. Jag bara ville somna om. Jag bestämde mig för att gå upp på engång och inte snooza hundra ggr som jag alltid annars gör innan jag går upp. De märktes nog också, de kändes som om jag fortfarande sov när jag sprang runt och yra. Sminkade mig innan jag satte i linserna tillochmed, som jag aldrig har gjort innan. När jag satte mig på cykeln då började jag slappna av.. de är så underbart att cykla. De kändes lite i rumpan att jag har cyklat tillochfrån jobbet nu i tre dagar. Skönt, kanske den blir lite fastare till sommarn också! :P För jag har hört av syster att jag har stor stjärt. haha, ska hon säga :P

image400

Min fina röda racer

Kommentarer
Postat av: erika

men dude, vi har stora rövar båda två ;)

2008-04-07 @ 10:21:23
URL: http://btrfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0