Ingen har väl missat?

Att 10åriga Engla är försvunnen? Jag tycker de är så hemskt.
Smärtan som hennes mamma känner kan vi bara ana.
Jag köpte expressen idag. 10 sidor om Engla.

"I tre hela dagar har polisen sökt efter Engla 10, utan något spår.
Hoppet är nu ute att hitta henne vid liv i det genomsökta området
men en person kommer aldrig att ge upp.
- Jag kommer inte att sluta leta. Någonsin, säger mamma Carina"

"De går upp och ner. Mamma Carina har själv varit med och
letat efter sin dotter i skogen då hon inte har följt upp polisens
arbete från sambandsscentralen vid folkets hus. - Jag kommer
inte att sluta leta. Någonsin. Jag har gått runt mellan gårdarna
och hälsat och sagt att jag är Englas mamma och bett dem leta.

Hur orkar du? - De går upp och ner. Ibland orkar jag att fokusera
på att leta, ibland trillar jag ner och orkar inte. Jag vill bara hitta Engla"

Fyyyfan.. Hur fan ska man kunna våga ha barn när de finns idioter.
Jag ber till gud att hon hittas, OSKADD

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: aa, jag svara precis :) ..

2008-04-09 @ 12:56:21
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0