Godmorgon

Godmorgon alla läsare. Klockan är 10 och jag är inne på min tredje kopp kaffe. De hinns nog med en fjärde också innan jag lär göra mig klar för jobbet. Skönt att jag inte har någon lång dag 12-18 varje fredag. I love it.

Ikväll får vi nattbesök utav K's lillasyster. Vi ska försöka styra upp någon god middag också och för en gång skull inte köpa hem någon mat. K's lillasyster hade nämligen påpekat för deras pappa: "de är så bra när man sover hos hannah och kim, för man får jämt hämtmat" Tyckte de lät jättehemskt. Fast förra gången åt vi tacos..

image402

Att de där med kiss är så intressant

Kommentarer
Postat av: D.

prata snart? :)

2008-04-04 @ 10:53:45
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0