what a day

K's lillasyster sov här inatt. Hon får ju närmare till skolan och slipper gå upp så tidigt och lägga sig så tidigt.. hon sa att hon brukar lägga sig vid 21-21.30 men nu var klockan nog mer 23. Det får bli sent när man sover hos storebror + hans sambo! VI käkade skärpmat och åt choklad trots att de bara var tisdag! :)

Jobbade 10-17 idag. Usch what a day liksom. Gick inte nå bra idag eller. Kassorna hängde sig om vart annat. Kunder kunde inte betala.. Stort kaos. Dom hängde sig, så fick vi starta om.. dra betalkortet igen och den hängde sig igen på samma ställe. Kunder som blev smått irriterad för att det tog tid och vi visste inte vad vi skulle göra när allt bara hängde sig. Så tre kunder fick åka hem och betala nästa gång de skulle handlla. Tänk vad vi litar på våra kunder. Jag tyckte synd om kunderna som fick stå där och vänta på ingenting. Kassachefern ringde ICA. ICA sa typ.. "jaha, jag vet inte vad de kan vara för fel" När min sista kund fick stå i 30 min utan att någonting hände. Hon hade frysvaror som låg i vagnen och sakta men säkert började tina. Så medans det var flera som försökte få tag på någon kunnig gick jag och hämtade en gräddtårta och gav till kunden som lite trlöst! JAG HOPPPPPPAS för guds skull det har ordnat upp sig till i morgon. I morgon är det barnbidrag.. och de blir då inte kaos utan katastof om det inte är fixat till i morgon!


Well well ... åkte hem till en skitig lägenhet, städade upp lite fort. K's mormor och morfar skulle komma på kaffe. Kl 19 gick jag till mamma. Hon hade aloe vera "party"! Skitbra var det. Köpte lite produkter för 500:- Kanske jag bloggar om dem när de kommer! Nu väntar jag på K som är på innebandy! Vi ska ladda hem idol och kolla på tillsammans!

nu ska jag gå ut med bästa Elviz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0