sovmorgon + middag

Idag sov jag och K till 13. Mycket skönt och behövligt! Första dagen på en vecka (läs; evigheter) K inte jobbar från tidig morgon till sent på kvällen så vi passade på att sova länge! Klockan 14.30 var vi bjuda på mat hemma hos mamma. Där var också sis och J.. morfar kom lagomt till kaffet & efterrätten!


Nu blir det lite mys och lite städ skulle jag tro.. ladda upp till i morgon då jag bestämt mig att ha en städdag + att vi (läs; jag) har tvätt tid på kvällen.. typiskt att K har innebandy träning precis de timmar tvätt tiden äger rum. Planerat såklart!


Elviz fick en regn/vindjacka av mamma idag! Först försökte han döda den, sen så gick det riktigt bra att gå hem med den.

Kommentarer
Postat av: Kelly

hejsan! tack så mycket! :-) det måste nog stå på hemsidan om frakt...jag fick den fraktfritt eftersom jag annonser åt dem. hmmm..men armbandet kostade 66 EUR (ca 660 kr) kramis!

2007-09-16 @ 18:36:22
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0