my baby driving me crazy

Blev bara jobb den här helgen.. (förlåt elin att jag inte kunde hjälpa dig att flytta! :() nästan nyss hemkommen och har slängt lite sopor, var upp till ica pantade lite petflaskor och köpte med mig lite nödvändigt plus chips och dip. Ah, ikväll är det sista kvällen på väldigt länge jag ska äta chips och dip. Inte för att jag gör det så ofta meeeen i morgon blir det stopp med godis och skit.. för jag ska nämligen börja träna ordentligt igen. Minst 4a dar i veckan så som förut. Så ikväll ska jag verkligen njuta av chipsen samtidigt som jag ska se.. och så kom polly, verkar lite kul!


Precis när jag kom hem från jobbet tog jag elvan på en lång lång prommis. Han var hur duktig som helst att gå... tills efter 30min och vi hade mött två tikar efter varandra som båda löpte. Då blev han som en pitbull och skulle dra och hoppa fram som en kanin ända tills vi kom hem.

Jag och K har nu hittat favorit hämtmaten.. Kycklingsoppa från restaurang China. Det är egentligen en förrätt men det är så mycket och man blir otroligt mätt och så är den så j*vla god!

nu blir det pasta med skinka och bladspenat och ostsås! -
lucky me, jag vet! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0