linas kvällsbok

BOK eller FILM!?


Boken helt klart! Filmen var halvmesig och inte alls så spännade som boken. PLUS att boken var mycket längre. Man får se när Lina börjar på nya skolan, hon träffar en ny kille.. IVAR eller KEVIN? känner igen sig själv hur det var när man var mindre..

Det som var bra med filmen var att IVAR var exat såg ut som jag hade tänkt mig honom i boken.. Lite halvmesig, superhärligt krulligt hår med de där söta ögonen och ett litet babyface. Exat så som jag tänkt mig honom. Det enda som var bra...



Boken på 500 sidor, sträckläste den tills den tok slut!






Kommentarer
Postat av: D.

heeeeeeeej saknad.

2007-09-11 @ 10:07:37
URL: http://denicee.blogg.se
Postat av: crazyangel

Hej stump :) Fick ditt sms. Ska jobba på dagen men har lovat att ja ska med elin ut för hon var deppig. du får hemskt gärna joina?

2007-09-13 @ 22:09:15
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0