känner ni någon stress?

Nu har en utav mina vänner en liten groda i magen. Den första av mina vänner... De dröjer nog inte många ögonblink förens någon annan nära är med barn och vi ska inte snacka om jobbet.. för där är 2 av 4 med barn.. Tessa är 21, ett år äldre än mig. Men hon är verkligen mogen för att skaffa en liten och det ska bli kul när h*n kommer i februari. När hon berättade för mig så sa hon.. hannah du ska bli moster! och slängde en arm runt mig .. ehm? jaha? de tog några tänkande sekunder innan jag förstod. Moster och moster det var nå kul hon slängde ur sig! : )

Så nu får tessa dricka saft på vår firmafest på läkerolarena den 17november! :)

Själv ska jag börja plugga förhoppningsvis till nästa höst när K's företag blivit  stadigt och kosing rullar in så jag kan leva lite på honom och förhoppningsvis inte ta så mycket i studielån! Så barn är inte aktuellt i mitt fall.... men man vill inte bli sist.... men det blir jag nog inte : )



K är just nu på arbetsintervju eller jag tror han är klar nu. Jag vågar inte ringa.. jag väntar tills han ringer. Men jag vet redan att det har gått bra. Känns som han passar jobbet som handen i handsken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0