jag sitter i någon skit...

... som jag själv inte kan ta mig ur! Det känns på något sätt som en ond cirkel. Jag får skylla mig själv. Jag har satt mig i en skit som jag har svårt att ta mig ur. Det finns bara en som kan dra upp mig...





För tillfället orkar jag inte blogga, kanske inte för resten av veckan.. men jag lovar jag kommer tillbaka så fort som möjligt. För till nästan 90% så är jag annars jämt så glad och lycklig. Någongång så måste även den bästa nå botten! (hmm?) Jag kommer tillbaka.






(sen så skulle jag kunna döda för att följa med emma och niklas utomlands inatt.)

Kommentarer
Postat av: ely

oh, sweet! jag brukar tassa in på din blogg någongång emellanåt också. får väl ta tillfällt i akt och ge dig en komplimang för den då :)

2007-09-24 @ 22:33:47
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0