dagen som är kvar ska jag...

utnyttja väl! : )

* diska upp disken sen igår
* gå till Ica och panta 2påsar pet
* handla tacos till ikväll
* boka tid i tvättstugan
* göra en banankaka på chiquita minis
* ta en snabb powerwalk på någon halvtimme


K jobbar till strax efter 18 så innan dess ska jag vara klar! .. men de klarar jag!




Elviz har vart så jäklans underbar idag! Han har blivit så stor och mogen. Han vet vad han får och inte får göra. Han vet exakt att han inte får vara på den nya vardagsrumsmattan. Att när vi äter får han ligga i sin korg. Att han får vara i soffan när vi inte äter och om han inte har något tuggben. Där gäller också sängen, får ligga där utan något tuggben. Han är så goo när han förstår. Men visst händer de att han busar och skiter i vad vi säger för att trotsa. btw, jag älskar vår underbara hund! Tänk att han blir 9månader nästa vecka! mammas kille

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Skönt att ni är nöjd med han :)

2007-09-15 @ 19:14:57
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0