Uppe nästan före tuppen

Japp i morse blev de upp tidigt. K skulle skjutsa en vän till tågstationen. Sen skulle hyresvärdarna kolla allas porttelefoner för att många var och är halvkrassliga. Vår var död sa han - jotack vi vet det. De drog ur den på utsidan av huset.. så nu alla vänner och familj så måste ni gå in på insidan om ni ska plinga på för den andra är ur funktion. Vi påpeka också att det rinner vatten i kylen. Så vi skulle få ny kyl och frys.. great!

Vid halv 12 mötte jag upp Johanna som jag inte sett sen vi gick i gymnasiet. Ja, vi gick till komvux. Vi ska plugga lite kurser som jag inte läste på gymnasiet.. så man får något att göra. Ska bli skönt att inte jobba så mycket och plugga som jag har längtat efter nå grymt! Ge mig massa prov och läxor!

Nu ska jag mysa med Elviz och göra lite gröt sen åka och jobba!



GLÖM INTE topmodel sthlm ikväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

HM:) där an man hitta allt hehe

2007-10-10 @ 14:56:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0