sis + storshopping + 5års kalas + städning(?)

Vaknade runt 9 i morse, Elviz sov fortfarande så jag tog datorn och la den på magen och kollade på de första avsnittet av DH! (jag lär ju börja följa de, alla säger ju att det är så bra!) Gick ut med Elviz efteråt, en lång skön prommis.

Sis kom hit efter 12, vi traskade ner på staden och tokshoppade, iaf jag! skönt och det behövs verkligen. I morgon ska jag även köpa ett par jeans och en snygg tischa på gina. Det viktigaste vi köpte var present till Engla, min vackraste kusin som fyllde 5år idag! Vi köpte självklart en prinsessbok som blev väldigt omtyckt.

image148
prinsessan själv i somras

Efter massa mat och tårta följde jag med pappa och sis hem till dem. Elviz är så kär i snurre, han kan aldrig få nog av honom. Han ska slicka i öronen, bita i öronen och krafsa i pälsen. Jag tror att Elviz tror att Snurre inte är en katt utan ett gosedjur som lever(?!)

Kom hem vid 22, kollade på fråga Olle och denice's kärlek var med : ) Nörden ifrån ondskan. Hon är söt den där denice. Sen Greys, hoho.. meredith får verkligen inte dö, oh no.

Elviz fick också lite shoppat idag. Två ben, ett bacon och ett vanligt, en ny leksak fick han också, jag och sis stod länge och valde efter en tålig leksak. Vi bestämde oss för en bläckfisk.. tro de eller ej men ett ben ramla av efter 10 min Elviz fått den! haha.. men nu har den ju 6 ben kvar så det gör inget!

.. och ja, det blev ingen städning.
Hade tänkt röjja här idag, men det får bli i morgon efter jobbet. Då jag även ska baka bullar, det är ju kanelbullens dag trots allt : )

Later

Kommentarer
Postat av: D.

om jag är söt, är du sötast :) och the hank får vara mittemellan oss ^^

2007-10-04 @ 15:52:07
URL: http://denicee.blogg.se
Postat av: Karin

snygga brills. lagom stora de där;) så det ska va hehe

2007-10-04 @ 21:14:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0