nya dator + denice

Kom hem idag från jobbet, klev innanför dörren. Jag noterade från hallen att K hade städat. Skönt tänkte jag.. ja tog E och gick ut och gick.. När jag kommer in genom dörren möts jag av låten.. "you are so beautiful... " och tänker.. har K glömt att stänga av musiken innan han åkte på träning. Jag går in till vardagsrummet och möts av en stor vit kartong med en macbook i!.. gaah tänkte jag. Det låg en lapp framför kartongen. Min älskade har köpt en macbook åt mig, hur gulligt är inte de?

image216




Sen nu har bästa Denice hjälpt mig med en ny design på bloggen. Vilken brud hon är. WOW... hon är coolare än ni någonsin kommer att bli. tack snälla denice.. ikuisuus!

Kommentarer
Postat av: D.

cooolers ;)
ikuisuus.

2007-10-02 @ 11:38:07
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0