mina vuxenpoäng

*Jag bor hemifrån
*Jag har hund
*Jag har hemtelefon
*Jag premunerar på dagstidningen
*Jag dricker flera koppar kaffe per dag
*Jag har fast jobb
*Jag har fonder och spar pengar varje månad
*Jag köper helldre något till hemmet än att gå ut på krogen
*Jag åker helldre charter med sambon till kanarieöarna och myser och äter gott än att åka med vänner till
sunny beach och festar och super och inte vet vad jag heter!

oh shit, jag är ju vuxen på heltid snart.
Det är välla bara körkort, volvo, villa och barn som är kvar!


Vad har du för vuxenpoäng?

Kommentarer
Postat av: Marlene

okej, mina vuxenpoäng som jag kan komma på på rak arm.
- jag bor hemifrån
- jag är sambo
- jag är förlovad
- har hund
- åker hellre på charter (fast helst på äventyrsresor och får se saker) än sunnybeach grejer med vänner
- jag festar måttligt
- har fonder och sparar pengar
- älskar heminredning och lägger mkt pengar på det

några minus är att jag pluggar, shoppar alldeles för mkt, hatar kaffe och dricker hellre varm choklad, älskar alla fåniga tv-serier som desperate housewives m.m.

Kan tillägga att jag är 21 år också. :)

2007-10-10 @ 14:54:26
URL: http://www.masquerade.webblogg.se
Postat av: hannah

roligt att du svarar :) jag sökte lite kurser idag! så jag börjar förhoppningsvis i skolan igen nu efter jul!
så där sjönk min vuxenpoäng lite! :)

2007-10-10 @ 23:17:44
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0