Härliga dagar

Igår slutade jag klockan 14 oh jösses vad underbart det var! Åkte hem, bytte om och åkte med K till Valbo Köpcentrum, där vi mötte J & K. Vi alla åt god mat på IKEA! Åkte därifrån direkt tillbaka till mitt jobb och köpte lite tavelramar. Så nu har vi satt upp Elviz stora bilder över sängen.. Kanon mysigt!


På jobbet idag var det väldigt lugnt. Jag fick ett bra erbjudande av Danne, städa en kassa och få sluta 30 min tidigare - DEAL! Så jag slutade klockan 19 och kramaaaaaaade bästa Mimmi. På torsdag åker hon till Norge och är där i en månad! Hoppas du får kul stumpan!

Nu sitter jag och K vid en varsin mac och surfar lite.
Vi ska nu snart städa lite innan vi går och lägger oss!

I morgon ska jag göra en rolig sak som jag har längtat efter sååååå länge!
Överraskning för er läsare - ni kan ju börja gissa nu så skriver jag svaret i morgon.. sov gott!


Föresten är det någon som är intresserade av Carolina Gynnings möbler hon har tröttnat på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0