Det är väl tanken som räknas ändå?

I fyra hela timmar spenderade jag på stan med Johanna igår. Mycket trevligt med lunch och sen fika. Hittade lite fynd och lite kläder jag ska köpa när lönen kommer in nästa vecka. Idag är jag ledig, vart mycket ledig den här veckan men de kan behövas känner jag! K jobbar för fullt här hemma och har jobbat hela morgonen. Snart ska han iväg till hans nästa jobb. ujuj, då ska jag gå iväg och handla kaffe, mjölk och någon lunch!

Ikväll spelar K match, jag ska följa med och hejja på. Efter de vill ja ha hämtmat, de är fredag och vi har inte ätit de på väldigt länge så ja, hämtmat blire. Kina I hope!

image246
lillälskling!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

go rumpan:)

2007-10-19 @ 16:48:13
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0