Back on track

Hey mina läsare.
Har som sagt inte hunnit blogga i helgen. De har mest vart jobb, mys och sånt!

I lördags jobbade jag hela dagen, slutade vid 20 och då hade K slitit i tvättstugan i några timmar helt själv. Så stolt över dig! Vi köpte hem Kina mat, vi har blivit helt kär i kycklingsoppan de har på Restaurang China. Kan varmt rekomendera den! Vi såg på någon bra film också har jag för mig! Shooter tror jag den hette, spännande.

I går så jobbade både jag och k 10-18. Pappa med tjej + min syster med pojkvän kom och hämtade mig ifrån jobbet för de ville hem till oss och hälsa på. Vi satt alla och tryckte hemma hos oss i vår soffa, K kom hem... och sen åkte pappa och de. Jag och K gjorde kycklingfile med de nya potatis"chipsen" och till hade vi min homemade vitlöksås! Verkligen delicious...

Idag har vi verkligen storstädat. Städat i hela garderoben och de var verkligen kaos här. De var saker överallt och kläder och hej och hå.. K körde mig till jobbet runt 15 och nu när jag kom hem så är det sååå cleeant! Åh så skönt att ha de så. Nu ska vi hålla efter, annars så vet jag inte vart jag tar vägen. Får utslag när de är stökigt!!

Nu ikväll har jag jobbat några timmar och fick lite mer timmar i veckan.. istället för att jobba 7h per dag så har jag nu 11h per dag. Kul när pengarna kommer iaf, ibland måste man tänka så! approopå kul när pengarna kommer så fick vi lönespec idag. De var faktiskt inte så illa som jag hade tänkt mig. Var utomlands och tog ledig och hade mig förra månaden!

Nu väntar jag på K, han är på innebandy träning och vi ska äta gott när han kommer. Jag hoppas också vi ska se på den där nya Disney filmen Ratatouille - Någon som sett den? Är den värd att se?


Missa inte Prison Break - 22.00 ikväll

Kommentarer
Postat av: Karin

ja fast har inte smakat så många, men felix fullkornspajer gillar jag:) gillar den med kyckling å bönsalsa.. men de med taco å de har jag inte smakat

2007-10-22 @ 21:59:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

oh TACK för tipset:) ska försöka hinna åka ut imorgon! har bara bilen tills på onsdag nu:(

2007-10-22 @ 22:08:51
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: callemander

ratatouille (stava?) är hur bra som helst, se den på bio istället för att tvinga din karlslok till nätpirat att idka olagligheter ;P

2007-10-26 @ 01:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0