Aleo Vera

Har alltid vart lite sugen på att prova Aleo Vera produkter. Nu när min mamma är försäljare så blev de lite lättare att bli övertygad. Jag använder nu Aleo Vera juice - dricker ett snaps glas varje morgon och redan nu känner jag mig bättre och den smakar inte så illa som alla säger och sveper man ett snapsglas så är det över på några sekunder. Juicen gör att man får bättre immunförsvar och den innehåller alla slags vitaminer, hundratals, den rensar bort allt slagg på insidan i alla tarmar.. och är man ren på insidan så blir man de på utsidan också, så nu satsar jag på mjuk och ren hud!

Aleo Vera Gelly kan man ha överallt på utsidan av kroppen och i alla hål man kommer åt t.ex svamp och infektioner i underlivet, i sår och ja överallt. Jag har den i ansiktet varje kväll efter jag har tagit bort sminket och den är fabulous. Jag blir verkligen babylen.

Sist och minst har jag även ett lipsyl med jojoba. Skitskönt på läpparna rent av sagt. De ger en liten fin glans och luktar lite ja, godis tror jag de är! De bästa av allt så innehåller den inte vatten som torkar ut läpparna som alla andra lipsyler så man blir tokig och lipsylberoende och måste ha på hela tiden. Ett vanligt lipsyl många tror är bra och många bli beroende av är Labello.

image219

Jag orkade inte knäppa med kameran så jag tog webcameran.
Hehe, ja ni ser att bilden blev spegelvänd men what the heck. Det syns ändå!
Föresten ser ni min penispasta i bakgrunden? Köpte jag i Rom i maj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahh...litta kul var den allt....

2007-10-07 @ 17:58:51
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: crazyangel

Hmm va kosta juicen :)

2007-10-07 @ 19:38:40
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: hannah

hm.. mellan 250-300kr

2007-10-07 @ 20:36:37
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0