Vaken,

Jag sover så hårt om nätterna så jag varken vaknar av väckarklockan eller av att någon ringer. Jag känner att min kropp vill gå i ide. Sova dygnen runt tills de blir Maj och vår igen.

Bara för att man är ledig ifrån jobbet så betyder de inte att man är ledig ändå. Idag står de städning, tvätttning, åka och handla på hemtex och på maxi med mamma och moster. Klockan 15 ska jag göra en hemlig och obehaglig sak. Nog om de. Ikväll är de Idol, jag vill egentligen inte se för att Daniel åkt ur och jag vet inte hur många ggr jag har skrivit att de var en skandal, men jag skriver de en gång till: skandal! Har hört ryckten om att Amanda ska sjunga en superbra låt så de blir väl så att jag är klistrad framför tvn ändå med något gott. Fläskfile med potatisgratäng med ungsbakade grönsaker och rotsaker? Låter ganska så bra!

I helgen jobbar jag. Precis som förra helgen och precis som nästa helg. Ga-a-a-aaaah! Men i morgon kväll är vi bjudna hem till mamma på skaldjurskväll.. de står hummer, kräftor, räkor medmera på listan. Jag ska hugga in på kräftorna mest tror jag!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vissa får sova iaf :/

2007-11-30 @ 12:58:53
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0