Vad skönt

"Efter nu min tionde dag så är jag ledig i morgon och hur det ni de känns? jofan, de är underbart. Har nästan glömt bort hur jädrans skönt de är att gå hemma i "pyjamas" med en kaffekopp i handen hela dagen. Men så blir de inte i morgon. Först så ska jag gå upp tidigt. Sen luncha med Elin på staden. Hon flyttar till Norge i helgen och sen flyttar hon till Australien. Jag inte ett dugg avundsjuk (stor lögn). Sen ska jag sola och hitta någon outfit som jag kan ha på den efterlängtade julfesten på lördag (IIIHHK!) De blir guldleggings. De är de ända jag vet. Men guld är ett måste. Sen så vill jag åka till K's mormor och morfar med fikabröd och sociala med dem. De var så länge sen vi var där..

Ikväll har jag och K ätit tacos och vi har tvättstuga. Fast de är snart klart. De luktar så gott i lägenheten av sköljmedlet. mhm. Nu spelar K tv-spel och jag har tittat på Desperate. Förresten, hörrni ni vet mitt tjat om desperate och komma ikapp tvn. Idag satt vi och pratade om de på jobbet.. och jag berättade något som de inte hade sett. så ja, vi kom fram till att jag har sett längre än tvn. Kuuuuuul att jag sett drygt 3 säsonger på 2 veckor. Herregud vad jag har spenderat massa timmar på något, iofs något jävligt bra. Nu ska jag titta på ett till sen gå ner i tvättstugan.


Niclas (+ hans tjej) på mitt jobb åkte till thailand i lördags, ska vara där i 3 veckor. Är så avis.. På söndag åker Sofie (+ hennes kille) ner och möter upp dem. ååååh. jag skulle också vilja göra något dylikt.

Needu, nu blir de Desperate Housewives s04e03!


image265

Kommentarer
Postat av: paulina.

gud så söt hund!
vill pussa den.
:)

2007-11-13 @ 23:27:14
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0