Uj vilken dag!

Jobbade först heeeela dagen. Helena var snäll och bytte sluttid med mig så jag hann göra mig klar tills födelsedagsmiddagen på gamla patong, jag kommer fortfarande inte ihåg vad de heter. Så gamla patong kommer jag nog att säga länge. Åt iaf både förrätt, varmrätt och efterrätt! Smaskens alltihop. Syster fick tomteblogg i sin efterrätt eftersom hon var födelsedagsbarnet. Hon öppnade även lite present så ja. Vi satt nog där lite drygt 2 timmar. Himla trevligt.

När man har skilda föräldrar så blir de lätt att de många olika firanden. Både bra och anus med de..



Jag kom hem vid 22 och då var de full rulle här. K hade lite kompisar här som spelade Guitar Hero. Men strax efter 23 så gick de vidare till Heartbreak, där de är 23 som åldersgräns. hm..  ;P

Nu ska jag och bästaste Elviz gå ut och gå sen blir de nog sängen. Jag är så trött. Ska upp och jobba i morgon också. Min helg de här. Ojämna helger är mina helger. Så nu vet ni det. Fast nästa helg har jag tagit åt mig extra hela helgen meeeen de får jag skylla mig själv. Men betalt 3 helger irad är inte så illa pinkat. Hade de vart sommar och varmt så hade jag aldrig jobbat 3 helger irad. Undra varför?

Godnatt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0