Rädsla

.. Unika besökare bara ökar och ökar. Samtidigt som jag mer och mer börjar tveka på den här bloggen. Förut hade jag bara runt 50 läsare per dag men nu när de är en bra bit över 200 så börjar jag fundera. hjeeelp. De kommer fram okänt folk på stan och frågar om jag är "pleased", folk på jobbet börjar kommentera bloggen.. hur nu dem har hittat bloggen. Ju fler läsare som läser så känner jag att jag inte kan skriva vad jag vill. De blir en stram och ointressant blogg. ååh.. är de ingen annan som känner som jag eller är jag bara töntig? :(

Fast jag tycker också de är kul med många läsare. Dubbel moral! Jag ber er absolut inte att sluta läsa min blogg. Säg hej och berätta vem du är så kanske min oro lugnar sig : )

Hörs

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha hej hanna! ;)

2007-11-08 @ 18:25:50
URL: http://mimmi86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0