Oj vilken helg!

Fredag: Jobbade 9.30-17... sen blev de mys för hela slanten med K! Vi gjorde mysmat och tittade på Idol. Mattias åkte ut och två dagar har gått sen han åkte ur och jag kan fortfarande inte säga om jag tycker de är bra eller anus.

Lördag: Började med att jag gick upp skittidigt. Städade, gick ner på stan och gjorde lite ärenden, gick med Elviz till mamma. Första natten som lillen sov borta. naaaw..

Mimmi kom hit med max när klockan var runt 14. Sen börjades de med förfest. De kom hit folk olika tider och kul blev det. Vi åkte till Läkerolarena där julgalan skulle hållas. Vi gick in och satte oss till bords då Crister kom och delade ut band som man skulle ha runt handleden. Såg precis ut som åkband.. De betydde guld iaf. De betydde att man hade gratis tillgång på alkohol i baren mellan 18-23. Så ja. Vi var fler som var överlyckliga! Kan ni tänka er? : )

Maten var sådär. Jag är inte så mycket för julmat eller jo, de jag äter, korv, köttbullar, potatis, ägghalvor och lax. Mer än så såg de inte ut på min tallrik. När Showen började vid 21 kanske klockan var, då vart de röjj. De var så sjukt bra och kul. Favoriterna var nog Brolle jr och ja Bounce! Helt sjukt duktiga var de på att dansa. Vi vann även tävlingen... Resten av kvällen är minnen jag håller för mig själv och inte delar med mig på bloggen! De ända jag kan säga är att; att festa med maxi är så roande, varje år händer de något drastiskt, ooohja även iår.

Söndag: Vaknade tidigt av att tungan var som ett russin. Första känslan var att jag inte kunde ha sovit nå länge.. med tanke på att jag kände mig fortfarande berusad. Hujedamig när klockan var 9 på morgonen. Jag somnade om och vaknade när K skulle iväg på innebandy match. Då klockan var 11.30, min första tanke var; måste få hem lillrumpan.. så jag ringde mamma och de hade vart så bra och han var så duktig och massa fina kommentarer. De skulle bara gå ut med honom sen lägga i en laddning tvätt i tvättmaskinen sen skulle de komma förbi med honom.. Drygt 2.5 timmar senare ringer jag igen som en tjatmorsa verkligen..guuuu vad jag saknade lillen. Mamma sa åt mig att koppla av och sköta om mig själv ett tag. Efter lite rullning av tummarna så satte jag på desperate de sista avsnittet jag hade. oooguud så bra de är.. precis när eftertexen började rulla så plingade de på dörren och min lilla sprang in när jag öppna. Sprang runt och pep och ville hälsa. gosis.. jag har nog saknat honom mer än vad han har saknat mig :P

K's lag förlorade innebandyn, vi köpte pizza när han kom hem. nu ligger både K och E och snarkar i soffan. Jag ska bara ta de lugnt och dricka upp två liters colan och bli människa igen. Vänta på paralamentet gör jag också!


Och ni, Sofie knäppte huuuuuur många bilder som helst igår. Så hon skulle lägga upp de på Facebook idag. Då ska jag sno dem och publicera några här. Hoppas bara att hon gör de innan hon åker. Ikväll vid 22 åker hon till thailand i 2veckor. WEEEJj, kul för henne. Hon lovade att sola åt mig. Ska bli skönt att bli lite brun..


Hörs

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Brolle va inte där

2007-11-19 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0