Och lördagen rann iväg..

Jobbade några timmar på fm idag. Pappa kom in på jobbet och bjöd oss, mig och K på middag ikväll. De bjöd på fläskfile och jättegod sötpotatisgratäng, med sallad, såser och vitlöksbröd också! Fabilischöööös! K och jag körde syster och J till skitskär sen hem. Nu har jag kollat på två avsnitt av desperate och hunnit med och druckit både lite vin, chailatte och ätit Sia's nya glass - citronlakrits, och den var väl sisådär. Eftersom jag inte hann med och hälsa på mormor idag, så ska jag gå till henne i morgon istället. Min efterlängtade lediga söndag. Tänkte tända ett ljus och fråga hur hon har de. Min ängel i himlen. Hoppas ni har hunnit med och hälsa på era änglar nu på alla helgon dagen.

Jag har lovat K att skriva att jag spelade Skate idag på hans ps3, de var väl kul.. men jag kunde knappt komma upp för trottoarkanterna med den dära brädan. hmpf... nu ska vi se på den nya tecknade Surfs up. Hoppas den är kul, de kan nog de där med att hålla brädan på plats : ) PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

haha han mår prima, hänger i hallen:p vad heter din?:)

2007-11-05 @ 16:59:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0