Nyårslöften 2006

Ja, alltså förra året skrev jag tre nyårslöften här i bloggen. De här var dem!

Nyårslöfte #1 - Äta mer fisk (börja äta de överhuvudtaget)
Nyårslöfte #2 - Ta tag i träningen!!! (jag har sagt det förr, men nu är de allvar)
Nyårslöfte #3 - Jobba mera. Vilket betyder säga JA till mer jobbtider, sluta lata mig


1;an och 3;an har jag klarat hur bra som helst. Angående jobbet så jobbar jag så mycket så de ibland säger; "hannah nu får du inge mer tider den här veckan, du måste vila dig"

2;an tog jag tag i skithårt i början som sagt. Från januari -> maj. Sen har jag inte kommit igång igen. Så den får stå på årets nyårslöfte också. Mina svarta bästa Replay jeans är för trånga. Så de säger väl en hel del? : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0