Noppar hundkexen,

Jobbat 11-18. Skön tid. Både sovmorgon och man kommer hem i tid! Köpte med mig lite gottis hem. Väntar på att K ska komma hem från ett jobb han är på sen ska vi göra varma mackor! Fasen kom på nu att jag glömt köpa skinka. aja, får be K köpa de på hemvägen! Köpte lite hundkex på lösvikt åt Elviz men han vet inte hur man äter dem(!?) Han springer bara runt och leker med dem. Knas-skalle!

Nu är de typ bara en månad kvar till nytt år. Jag ska bara skriva ner nyårslöften. Kommer inte på alla såhär på rak arm.

Nyårslöfte #1 - Ta tag i träningen. (Jag var jätte duktig från januari -> maj, 4dagar i veckan minst tränade jag då. Men nu har jag knappt tränat något sen maj. fyyyy mig.)


Har du kommit på några nyårslöften? Brukar du kunna hålla dina? Jag ska ta fram de jag hade förra året och se vilka ha har kunnat hålla. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0