Min lediga dag

Den har vart underbar. Vaknade tidigt, men somnade om. Skönt att inte behöva ställa någon klocka iaf! Trippade ner på staden med K. Elin skulle bli lite försenad, vi skulle äta lunch tillsammans idag! Jag var vrålhungrig så jag tog med mig K och åt lunch istället men Elin kom dit precis när vi fick maten, kuuul :) Vet inte hur många varv på staden de blev idag.. letade självklart efter kläder till julfesten, men hittade ju allt annat istället. Typiskt! Men har ju lite tid på mig att försöka fixa den perfekta outfiten! Jag vet att de flesta kommer vara svartklädda. De förstår man.. och klänningar kommer de flesta att ha. Jag vill ha något som någon inte kommer att ha. Svårt de där, men jag lovar en bild sen! : )


Ne, ta ett bad och kolla på desperate kanske :)


updat.
Mötte precis Emma och Niklas, självklart Rockan och Hero också. Emma hade lånat lite klänningar som jag fick tillbaka. De var kalashalt på brynäsbron så jag och Elviz sprang lite sen så gled vi. Elviz gled på sidan och han tyckte de var jättekul! Mitt söto. Jag skippar badet och gör lite te istället. Chai te. Mumma.....

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)
det lät mysigt det

2007-11-14 @ 19:21:52
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0