Jädrans jobb tider.

... Blir så tlött av att jobba så mycket som jag gör. Men de är skönt när lönen kommer, mycket skönt. 11 dagar irad kör jag nu. I morgon är det den 7de, de är bara att bita ihop. I make it!

Nästa lördag om precis en vecka är de julfest med jobbet, längtar som en tok! Ska bli så kul. Hoppas på lika kul som första året. Vi (jag och emmy) funderar på att klä oss guldigt. Jag funderar på guldleggings. Nice. Kul att K också ska på samma julgala fast med sitt jobb!

Elin har fest just nu. Nästa helg flyttar hon till Norge sen vidare till varmare länder.
Tänkte bjuda över henne i veckan på lite glass och skitsnack innan hon åker.

Nu ska jag fortsätta mysa med mina bästaste K och E. Titta klart på Freaky Friday. I morgon är det 13-21.30 som gäller. yeah, Later

(NY)
Header som jag kommer byta ut snarast jag har tid. Gjorde den i för litet format så den blev inte som jag tänkt mig. Men eftersom ja älskar att pilla i photoshop så gör de mig inget : )


Kommentarer
Postat av: D.

du är så fin.

2007-11-11 @ 00:56:07
URL: http://denicee.blogg.se
Postat av: emelie

Träna nåt i veckan? :)

2007-11-11 @ 21:46:27
URL: http://tufflans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0