Hoppsan,

Dagen började med att jag flög upp ur sängen 10.07 och jag började 10.00.. hmm. Första gången jag har sovit över på jobbet. Men strax efter 10.30 var jag på jobb så jag var snabb som sjutton!
Hem
Idag när jag slutade vid 18 så var sis och dadi och handlade så jag fick skjuts hem. Var föresten förbi Hemtex också. 50% på allt i hela butiken OCH FAN VAD MYCKET SNYGGT! himmel och pannkaka helt enkelt. Köpte två snygga ljusstakar och en vas och en liten svart julgran. Ska dit i morgon med K och köpa täcken och kuddar till sängen, kanske nytt duschdraperi och sängkläder sånt man inte vill lägga nå mycket pengar på. Men som man nu kan köpa några fina för en bra slant ändå. SÅ alla gävlebor i morgon är de sista dagen med 50% i allt i butiken så passa på och åk dit. Om ni inte behöver något själv, så tänk julklappppppar :)

Nu ska vi laga lite mysmat sen blir de Efterlyst och de bästa av allt. Jag är ledig i morgon! Woho!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0