Hands up!

Woohooo.. godkväll!

Nyss kollat klart på Fråga Olle och fan vad jag älskar de programmet. Lite omoget, lite småtöntigt men de passar mig alldeles utmärkt! Förflyttade mig till sängen där jag nu ligger, jag känner att det är någon sorts tryckande huvudvärk på gång och då är de skönt att tänka att jag är ledig i morgon. Den ända lediga dagen den här veckan. Ska bli bäst. Jag ska städa lite och plocka lite. Sådär gå-och-små-mysa som jag älskar. På eftermiddagen ska jag och K äta på gamla Patong med hans mormor och morfar. Passar mig utmärkt eftersom jag älskar kina/thaimat. mhm..

Tidigare ikväll var jag och Elviz ut och gick med Emma och Rockan.
Pappa till min lillfis. Tyckte de var skönt väder, kanske för att jag hade två tröjor + jacka och långjalingar. Vi knatade på en bra bit, kom hem efter en timme så de är bra prommis för våra vovvar.

Syrran och mamma kom förbi också. Syrran fyller 18 på fredag och hon är helt lyrisk. Hon ska ha tjejfest på fredag och jag är bjuden, trodde aldrig att hon ville ha mig där.. Hon gick in och ut ett antal ggr i min garderob. Hon vet ju inte vad hon ska ha på sig, självklart kommer hon vara finast vad hon nu än väljer att ha på sig. Gah, jag tycker tiden går så fort. Erika slå mig inte nu, men du kommer alltid att vara TOLV och inte en dag längre i mina ögon. Du är ju min älskade lilllllllaaa lillllleeesyster. punkt.

Nu ska jag slå igång Andra avenyn. Ja, de är helt makalöst hur jag kan ha fastnat i den skräpserien. hujedamig.

PUSS mina vänner

Kommentarer
Postat av: erika

Söta rara, jag skulle gärna jämt vara 12 :)

2007-11-22 @ 08:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0