Glasögonorm?

Igår var de väl en himla bra dag! K's innebandy lag vann stort! Jag var och hälsade på mormor i mörkret. Tände ett ljus och försökte stå och titta på den fina graven ett tag men Elviz hade spring i benen och hade inte alls tid att stå still. Så vi vandrade hemåt. La mig i sängen och limmade mig vid desperate housewives. Efter två avsnitt var jag sugen på ett bad. Tappade upp vatten, tände ljus med körsbärsdoft och låg så jädrans skönt. Efter 2 min kom K med laptopen och la den på en stol framför badkaret och satte på ännu ett desperate avsnitt, och inte nog med de så hämtade han wienernogat-glass. Tror ni jag hade de bra där då? När avsnittet var slut skrek jag att de var slut så satte han på ett nytt och fyllde på glass skålen.. efter 3 avsnitt började ja bli fööööör skrynklig om både fingrar och tår så då klev jag upp!

Bortskämd? neee, aldrig!


I morse klev jag upp tidigt och gick till optiken vid 9.30.. och mina kompisar, mina föräldrar.. ja alla som känner mig vet att jag ser som en skata och nu fick jag de bekräftat av en kunnig också. Skönt att jag äntligen har tagit tag i de och att jag nu kommer att se vem som vinkar åt mig på stan på 15m avstånd. Jippppiii. Lånade hem 4par brillor. De finns så mycket snygga glasögon. Mina drömglasögon är ett par peak. Jag såg dem på en tjej som satt framför mig på flyget hem från Rom. Tusan att jag inte frågade vart de var ifrån, för peak var nämligen svårt att få tag i. I morgon ska jag beställa linser. Tror ni att jag längtar!? skapligt då!

Nu ska jag kolla på desperate, ovanligt va? : ) vänta på K som är på träning sen ska vi äta paprikschnitzel med pasta och vitlökssås. mmm-m-m-m-mmm-mm


Hörs

Kommentarer
Postat av: Karin

nä bara "älgen" men många av mina kompisar brukar snacka med honom när de kommer hit:p han hänger ju innanför dörren haha, var har du din?

2007-11-05 @ 21:31:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0