Är det något jag älskar

.. så är det att vara ledig måndagar. När alla andra har ångest på en ny vecka så sitter jag här och är helt ledig och ska ta mig ut till valbo köpcentrum och köpa mig en vinterjacka och någon skön kofta hade jag tänkt. Kanske någon julklapp också.


K vill inte ha så mycket julprylar.. meeeen jag har ska iaf få sätta upp julstjärnor i fönstren och så tänker jag köpa en jul  En som jag ska klä med vita kulor och ha som julgran. Föresten kan man ha dem inomhus? Tänkte ha någon hängande apelsin med nejlikor i. Sen ska jag köpa lite doftljus, doftpåsar och baka pepparkakor och lussekatter sen ladda ner en julskiva sen borde man ha lite julkänsla! Eller vad säger ni?

När tänker ni julpynta? Och hur mycket tänker ni julpynta?

Kommentarer
Postat av: Karin

hum in i december tänker jag spara till.. ska ju framförallt julpynta på bloggen:p

2007-11-26 @ 17:07:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0