Aloe Vera

Vid den här årstiden så blir många förkylda och sjuka. Jag vill bara förmedla att ni ska köpa er Aleo Vera juice. Jag har inte ens vart på väg att bli täppt i näsan sen jag började att dricka den. Den tar bort alla slagg i kroppen och är man ren inuti så är man ren på utsidan också. De vill säga, finnar, acne och flammig hud försvinner. Aleo Vera är så sjukt bra. Är de någon som känner att de vill prova så säljer min mamma allt från juice till gel, smärtlindrande gel, salva mot torr hund, lipsyl, tandkräm med mera. De finns något som passar alla.

Jag har provat;
Juice - De bästa jag har gjort. En shot varje morgon piggar upp.
Gel - Har den i ansiktet efter jag har tagit bort sminket och man blir baby rumpa i hela ansiktet. Kan ha den på alla irriterande ställen på kroppen.
Lipsyl - Jätte skönt mot läpparna och innehåller inte nå vatten så de torkar inte ut läpparna. Luktar och smakar lite godis. Ger en fin liten glans. Hade på mig varje dag till Elviz fick tag i den. hmm.. finns visst fler som gillar de? Föresten så dricker Elviz Aleo Vera juice också. Går bra till alla djur. Jag vet flera som ger de till sina hästar.

Är det någon som är intresserad av mer information och priser så är det bara att höra av sig.

Kommentarer
Postat av: Jessica

adda mig på msn vettja! Jag är tok-intresserad av Aloe vera prylarna :)
[email protected]

2007-11-22 @ 12:54:36
Postat av: crazyangel

Tranbär vill ja ha :)

2007-11-22 @ 16:25:01
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0