22/11

Nemen godmorgon gott folk! Har ni sovit bra? Jag har sovit sådär. Vaknade och märkte att K hade snott en av mina kuddar bara för hans åkt ner på golvet. Rackans. Måste köpa nya kuddar. De här är gamla som gatan. Undra om man ska köpa 2 för 99;- som vi har på maxi eller köpa något dyrare som kanske är något bättre? Jag menar jag som har lite problem med mina axlar och skulderblad. Tål att tänkas på.


Nu ska jag se ett eller kanske två avsnitt av Andra avenyn innan jag tar mig till disken.

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Kan köpa av mamma din :) Ge mej den godaste bara :)

2007-11-22 @ 11:04:01
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Karin

jag har sovit åt helvete dåligt, men andra avenyn är bra:)

2007-11-22 @ 11:18:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: hemlig hest

gör dig själv en tjänst och köp en tempurkudde, den är helt underbar om man bortser från priset tyvärr :P

2007-11-23 @ 01:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0