19/11

Efter jobbet idag så slocknade jag 2timmar på soffan med lillsnoffsan tätt intill mig. Han är så gooo. Jag kan inte sätta ord på hur mycket den krabaten betyder för mig. Mammas gofis. Jag gjorde senare makaronipudding med hur mycket vitlök i som helst. Helplessly garlic addicted.

Gick en långprommis nu ikväll med fisen. Vi mellanlandade hos mamma min. Där hon och syster höll på att smälla i sig kinamat. Jag petade i mig lite från systers tallrik de hon inte tyckte om.. bland annat svamp och baby majs. Fisen levde loppan i hela lägenheten.

Nu sitter jag och lyssnar på Brittan, I lördags när jag städade så gick den skivan i repris. Bra städ-musik iaf. Fisen ligger och småsnarkar här brevid, han ligger med huvudet på mitt smalben. Han andas tungt. Jag tror han drömmer nå koolt. Som att få springa lös i Paihola kanske.. De drömmer jag om iaf, kanske inte att springa lös men att åka dit. Igen.. Fisen skulle älska de lika mycket som mig..

Nu vart de mycket fisen prat. Ha de bra mina vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0