vad är de här!?

.. Igår var det ju så varmt och skönt ute och nu regnar det som fasen! vaknade runt sex och det öste ner.. drog täcket över huvudet och somna om. När klockan ringde klockan nio tänkte jag följa med theres och träna men hörde fortf regnet så jag drog återigen täcket över huvet och somna om!

Vakna ungefär för en halvtimme sen. Vart ut med Elviz. Han brydde sig inte om att det spöregna han skulle gå runt och lukta på varje buske han såg iaf. Försökte inte alls skynda på sina behov... kom in och var dyngsur. Måste nog köpa en regnjacka åt honom. Annars lär man bada honom efter varje gång det regnar.. :/ Ska även köpa en flytväst åt honom så han kan följa och åka båt : )

Jobbar stängning idag för engångskull. Har jobbat så mycket mornar att jag blir knäpp på att gå upp så tidigt.

Kommentarer
Postat av: kommer du ihåg? :

ikuisuus

2007-06-01 @ 23:54:20
Postat av: hannah

klart jag kommer ihåg! ikuisuus- föralltid!

2007-06-03 @ 23:09:08
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0