oooops!

.... jag råkar visst veta vem som blir nya the pussycat dolls :) Tänker inte skvalla för er som följer det på tvn. Blir så sugen att börja dansa när man ser den serien. Så kul att dansa i grupp.

Var ju elit gymnast. Höll ju på med gymnastik i drygt 10år. Så en del friståenden var jag med i! Grymt kul att lära sig nytt.. varje steg och rörelse skulle sitta smäck. Inte alla gånger så lätt att hålla formationen samtidigt som man skulle hålla fokus på vart man hade sin kropp! Etito... vårt dåvarande namn : )

Roligaste minnet var nog när fyra stycken från vår grupp skulle få åka med ett stockholms lag på träningsläger i halmstad. Jag var en utav dem fyra lyckliga! Härliga tider. Smal och muskellös. Nu har man lagt på sig några kg.. meeeen inte grinar jag så mycket för de : )

ne, vad sägs om en kopp te? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0