lite efter med bloggen

Halkat lite efter. Inte orkat blogga/haft tid och blogga. Men idag efter några timmars jobb fick jag lite tid över. Skulle betala lite räkningar så då passa jag på och skriva några rader!

I onsdags var jag och Kim på bio. Pirates... depp är så snygg, men eftersom bio började så sent och var 3h lång och jag hade gått upp så tidigt på morgonen.. sååå ja, lyckades jag somna till kanske 30 min i mitten av filmen. Skamligt fasen :P

Igår så köpte jag hem ost och kex med vindruvor, päron-bitar å physalis.. Kanon mysigt! Mamsen var förbi och åt lite hon också! Hade tvättstuga igår också! Hade jätte mycket tvätt! usch usch!

Köpte hem tacos till ikväll..
gotti! Köpte också hem massa gotta till Elviz. Flera olika tuggben och även grisöron (stinker skit) meen he likes it! tuggat på örat i kanske 30 min och det syns knappt. hehe : )

I morgon är det mammas dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0