Glad uppdatering!

IIIIIIIIIIIIIIIIH! :D
slutar regna samma dag vi kommer dit (måndag). åhhh onsdag!!! strålande! :) har vi lite tur eller
Söndag 6 maj
Växlande moln - regn
17°C
Växlande moln - regn

Måndag 7 maj
Övervägande soligt
19°C
Övervägande soligt

Tisdag 8 maj
Övervägande soligt
21°C
Övervägande soligt

Onsdag 9 maj
Soligt
22°C
Soligt





dagen börjar bra! Elviz slickar mig i ansiktet! går med han en lååång prommis. kommer in slår på datorn å ser det här :D yeeaah babes, vi tar nog med badkläder ändå :D nuu ska dricka mig några latte. Gå ner på stan å inhandla det sista som ska med! är bara så orolig hur jag ska få plats med mina kläder å tjaffs i väskan. Vi ska nämligen bara ha handbagage. det får gååå! sen ska välla ja å kim laga nå lunch. ikväll ska vi grrls vara hos sannii å invänta att vi ska ta oss till skavsta inatt! uuuuuuuuuunderbart med sol!

ha det så kul här hemma! :D

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Hoppas ni fr de toppen *håll tummarna*

2007-05-06 @ 13:10:40
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0