20år

ja, då var man 20år då : ) känns välla inge speciellt än men rynkorna kommer väl med tiden : )
käkat smörgåstårta så det nästan sprutar ut genom öronen.. uuuahk.

hur stor släkt har inte jag då!? heeerregud det var folk överallt i vår etta! tur att vi har en stor etta.. inte nog med att jag har stor släkt så har jag en knasig, tokig släkt. När kims mamma skulle hälsa på min moster så säger hon "maggan, moster till lotta" hahah. lotta är min mamma. hon märkte inte att hon sa fel heller. kims mamma kollade lite konstigt å går vidare till min morfar som räcker fram handen å säger "bror till lotta" HAHA!? min morfar, bror till min mamma!? hehe.. kims mamma kollar lite konstigt å går ut från köket! .........!?!? ;D



många frågar vad jag fick när jag fyllde ska försöka sammanfatta.
barbord + stolar
tv-spel, buzz.. kanske mest kul ;D
crocs tofflor, nuumera cancer tofflor(?) whatever man får cancer av allt nuförtiden
smycken - guldringar å ett pärlhalsband *älska*
presentkort - GT, b-young, MQ å HM
peakväska
ap-fint linne å ögonskugga av sis!
servetthållare å servetter.
flytljus till badkaret. kanonmysiga!
badhandukar. alltid bra att ha många mysiga
badskum å en mysig tvål!
bastumössa som kims mormor virkat! (bara finnar som förstår vad det är :P)
pengar

jaaaaa något har jag garanterat glömt. men tack för allt!

i morgon (om 4a min ;D) fyller emma 20! - grattis babe : )
för ett år sen var vi på studentkryssning! HEY vad kul vi hade! : )

hittar inte sladden till kameran så ROM bilderna kommer senare.. håll ut :)

Kommentarer
Postat av: lejla

GRATTIS :)

2007-05-14 @ 15:50:10
URL: http://lejlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0