träningsblogg?

Känns som jag aldrig hinner med och skriva i bloggen! Jobbar och står i, tränar och har mig :) När jag väl är hemma är jag inte så taggad att sitta vid datorn.. mysigare att göra teee och sitta och mysa framför tven :) igår skulle inte träna igår meeen sen så fick anna med mig på ett Intensiv pass.. och efter att ha haft ont i halsen några dar och inte tränat på hela helgen sååå blev det tufft men sjukt skönt. Hade inte tänkt träna idag heller men gick med theres och gymma sen gick vi på medel passet. Gick dock en kvart innan det var slut, missade bara stretchen. Jag lärade duscha och åka till jobbet.

Nu fick jag en stor kopp te av världens bästa kim. Ska lägga ifrån mig lapen och fortsätta kolla på tv :)

Tycker min blogg är mer en träningsblogg istället för en modeblogg som det är för de flesta.. hm.. kanske ska göra den till en riktig träningsblogg!? vad tycks om det? jaoo, vi får se!

Glöm inte matlådan, glöm inte matlådan, glöm inte matlådan, glöm inte matlådan, glöm inte matlådan..  gaaah.. glömt matlådan hemma nu i tre dagar! Tröttnat som sjutton på alla sallader, fryst mat och bleeh kan bara spy på all mat. Så himla mycket bättre och billigare och framförallt godare att göra sin egna matlåda.

aja nu tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0