minus

Såg fram emot träning idag.. valde mellan intensiv och medel. Jag valde medel pga av jag kände mig för lat för att gå ända till fjärran! meeeeeen nu såhär i efterhand skulle jag ha gått dit ändå! För medelpasset jag var på.. uuuuak. HEY- jag blev inte ens varm kändes det som.. när man väl börja få upp pulsen.. ne, då var det stretch. jahopp...

Ett stort minus på Brittis som hade passet..

Ett stort plus till Elviz att han är så duktig, ikväll ska vi bänka oss i soffan och kolla på tv!
har fått lite update av emelie vad som går på tv ikväll ;D
stort grattis till henne, hon klarade teorin idag!
(undra sa flundra när jag ska få göra det) hähä, äääsch. körkortet kommer någon gång :)


kim - världsbästa du! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0