min helg

Fredag:
Jobbade 9.30-19 Theres å hanna slutade också sju. Vi köpte lite mys mat och åkte hem till tessa.
Dit kom också annih. Vi gjorde bakad potatis med kräftröra och kesoröra - hur gott som helst.
Vi hade överflöd av vitlöksbaugetter som inte kunde säljas så vi tog hand om dom :) Gjorde smulpaj till efterrätt självklart med massa vaniljsås till! Vi spelade buzz också.. kaaaanonkul.. visst jag förlorade nog jämt och tessan vann för hon hade smygtränat! kul som sjutton ändå! Runt 23 snåret gick vi hem. Great att alla bor på söder! Underbar kväll med bästa gänget!

Lördag:
Skulle jobba 11-21.30 men jag var tokförkyld och hes. Kunderna skratta åt mig när jag lät som en pipig fågel i rösten. låter fortf. som antingen en man med basröst eller en kanariefågel.. hehe.
Jag bytte tid med bästa Åsa så jag gick hem vid 20! Kom hem till en stor familj,
var både hund och barnvakt - mysigt! Vi gick till Frasses - den nyöppnade hamburgerestaurangen här i gävle! Märktes att dom var nya som jobbade där, de tog lite tid, det blev lite krångel och det var dyrare än både mcd, max och sibylla.. men absolut inget fel på hamburgarna. Kom precis hem till röstningen i mello festivalen..
gillade inte the ark så starkt. men ja, de duger. De kommer inte gå så långt i eurovision tror jag!
Somnade som en stock, jobbat 17 dar utan någon ledig dag

Söndag:
Vaknade klockan 10 - sovmorgon om man heter hannah! Var ju ledig! Tog med fozz ut på en promenad. Vi gick till flemming och hämtade min cykel.. tror du inte jag är överlycklig?! lättade en tung sten i magen nu, skönt att ha den hemma i förrådet och inte på det där sluskstället! Gick hem gjorde frukost, kim hamna vid datorn, jesse tog en liten nap och jag fastnade i sängen i min bästa bok. Kunde inte slita mig. När klockan var strax efter två var jag tvungen att lägga boken åt sidan eftersom vi skulle vara och äta hos mamma runt halv 3, 3. Stress, kom iväg lite sent. Fick god mat och efterrätt hos mami. Sen åkte jag, mamma, sis och roger till valbo köpis. Kom hem med två snygga latte koppar som var tokbilliga så fick man två coola skedar till! great! Åkte till morfar, tog med oss han och åkte till moster som var hemma under permiss. Kom hem till 21 ungefär.. blev film med kimmo och massa mysis och en kanongod smoothie. Fast vi orkade inte se klart på filmen!

Smoooothiesen a la hanniiie :)
Färska jordgubbar
Apelsiner
Lite mjölk
Lite vanilj yoghurt
Krossade linfrön.
Yammmmiiii!

Ska gå på stan med mammi idag, sen träna intensiv med anniih ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0